Noe av det aller viktigste på vår skole er at vi ønsker å skape en møteplass mellom Gud og studentene våre.
Å være i Guds nærvær er noe av det viktigste vi gjør som kristne, derfor starter vi hver skoledag med lovsang og bønn. Dette er en stund som viktig for oss, og vi har det ikke travelt. Troslivet er en relasjon som skal utvikles, og vi tar oss tid til å bli bedre kjent med vår himmelske Far.

KLASSEROMSUNDERVISNING
Vi har 2 undervisningstimer før og etter lunsj.
Vårt trosliv har også en praktisk side. Derfor har vi i tillegg til bibelfag ulike former for evangelisering og barmhjertighetsarbeid. Du vil bli tatt med på en trygg og god måte, der en kan oppdage at en har noe å gi videre til de menneskene en møter.

Du som student vil også få møte flere spennende gjestelærere fra inn- og utland, gaver som er gitt til skolen. Vi som skole er så takknemlig for alle lærerne våre som istandsetter og utruster deg som student for livet videre med Gud.

NYHET! I høst vil vi få besøk fra kjente forkynnere fra hele Europa,
en gang i måneden, og impact vil være en del av dette.

En liste over lærere og stab finner du her. Vil du har mer praktisk informasjon om skoledagen kan du lese det her.

MISJONSTURER
Vi har et kall til å gå ut med evangeliet, betjene hans folk og møte verden med kjærlighet og kraft. Vår erfaringen på skolen er at studentene virkelig opplever å vokse og utvikle seg på disse turene.
Vi reiser på ca 3 helgeteam til kirker både i nærområdet og rundt i Norge.

Om du har spørsmål vedrørende skolen kan du ta kontakt med oss på post@impact-europe.org.
Vi betjener mailen mandag t.o.m onsdag.